Faaliyetler
Kimya Teknolojisi Öğrencileri İME’yi Tamamladı
- Ana Sayfa
- Faaliyetler
- 2025-2026 Yılı Etkinlikleri / Kimya Teknolojisi Öğrencileri İME’yi Tamamladı
Emet Meslek Yüksekokulu Kimya Teknolojisi Programı öğrencileri, İşletmede Mesleki Eğitim (İME) kapsamında yürüttükleri çalışmaları başarıyla tamamlayarak süreç boyunca edindikleri deneyimleri sundular.
Gerçekleştirilen sunumlara Emet Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Mesut YAZICI, Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojileri Bölüm Başkanı Doç. Dr. Tuğba ALP ARICI ve Kimya Teknolojisi Programı Öğretim Görevlisi Öğr. Gör. Vedat ÇETİN katıldı.
İME süresince teorik bilgilerini gerçek çalışma ortamlarında uygulama fırsatı bulan öğrencilerimiz; mesleki bilgi ve becerilerinin yanı sıra iletişim, ekip çalışması, iş disiplini, sorumluluk bilinci ve iş ahlakı konularında deneyim kazandılar. İşletmelerde karşılaştıkları durumlara çözüm odaklı yaklaşmaları ve çalışma ortamına uyum sağlamaları, özgüvenlerini geliştirmelerine ve mesleki hedeflerini daha net belirlemelerine katkı sundu.
Etkinlik, öğrencilerimizin gerçekleştirdiği sunumların değerlendirilmesinin ardından sona erdi. Dersi başarıyla tamamlayan öğrencilerimizi tebrik eder, sürece katkı sağlayan akademik personelimize ve işletmelere teşekkür ederiz.
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)